Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2011

Αδύναμη η απλά πολυ δυνατή ; Και αναθεώρηση :Δ

Γεια σας :)
Λοιπόν μετα απο καιρο βρήκα ένα θέμα για να γράψω :3

Λοιπόν μετα απο κάτι ψηλό εμπειρίες σκέφτηκα να γράψω κάτι τέτοιο :)
Είμαι και εγω απο τους πολυ ευαίσθητους ανθρώπους...και δεν είμαι πολυ περήφανη που δεν μπορω να συγκράτησω τα δάκρυα μου...
Πιστεύω ότι υπάρχουν κι αλλα κορίτσια σαν και εμένα και αυτο με χαροποιεί γιατί δεν είμαι η μονη...
Πιστεύω όμως ότι οι πολυ ευαίσθητοι άνθρωποι κρίνουν περισοτερη δύναμη μέσα τους...

πέρασα και πιστεύω ότι απο τότε έχω αναθεώρηση το θέμα λύπη..

Δηλαδή στεναχώριομαστε για αγόρια και φιλίες
Αλλα δεν χαιρόμαστε που άλλη μια μέρα βλέπουμε τον κόσμο γύρω μας και τους ανθρώπους που αγαπάμε...
Χαρούμενο θεωρούμε εκείνον που του τρέχουν τα λεφτά απο τις τσέπες και εχει 500 γκομενες -.-"

Όμως όσα λεφτά και να έχεις ποτέ δεν θα αγορασεις ΠΟΤΕ ανθρώπους που να σ´αγαπανε αληθινά ;)
Άντε να κλείσω σιγά σιγά λέγοντας :
ότι τα άτομα που κλαίνε δεν είναι αδύναμα απλά δεν αντέχουν να κρατάνε πράγματα μέσα τους ΚΑΙ
Μην δίνεται τόση σημασία σε ασήμαντα θέματα έτσι έκανα και εγω και όταν πέρασα μια δύσκολη φάση άρχισα να σηνηδειτοποιω ότι όσο έχεις κάποιους δίπλα σου να τους δίνεις αγάπη και να τους φέρεσαι καλα γιατί δεν ξέρεις αν και αύριο θα τους έχεις ;)

Λοιπόν γεια σας :*
Και μην ξεχνάτε να σκατε χαμογελά παντού :Δ

(ευχαριστώ την Φωτεινή και την
Ελένη για τα ορθογραφικά χδ)

2 σχόλια: