Τρίτη, 18 Δεκεμβρίου 2012

Απο τις παλιές φωτογραφίες

Κάτι παλιά άλμπουμ σκονησμενα και φθαρμένα έφεραν σήμερα στο σπίτι
Μέσα απο χιλιάδες φωτογραφίες ξεχώρισαν μερικές που ήταν η μαμα μου εφηβη και σκεφτόμουν αν ποτε είχε νιώσει σαν εμένα...θα μείνει μυστήριο όμως
Είδα και εσένα και θυμήθηκα ποσο μου λυπείς και πόσο ποναω ακόμη.
Σε είδα να την κρατάς στα χέρια σου και εισουν ευτυχησμενη τι όμορφη τι όμορφη που εισουν
Αλλα θα μου πεις ποιος δεν ειναι ομορφος οταν τον αγαπάς ;
Και Εγω σ´αγαπω οπου κι αν είσαι
Μ´ακους μακάρι να με ακουγες.
Δεν μπορούσα να θυμηθώ ούτε μια ευτυχησμενη στιγμή μαζι σου κι όμως θυμήθηκα δεν εχω ξανά νιώσει τοσο χαρούμενη και δυστυχισμενη μαζι.
Θυμήθηκα τότε που ειμουν σπίτι σου και ειμουν σην πρώτη γυμνασίου και σκεφτόμουν αν θα βγω ή οχι.προβλήματα και αυτα
Μου έλεγες για οταν εισουν εσυ στην ηλικία μου. Έρχονται τα χριστούγεννα και θέλω τοσο πολυ να έρθω άλλη μια φορα και να σου τραγουδαω χριστουγεννιάτικα και να μου πεις ότι μ´αγαπας.

Απο μια φωτογραφία τόσες σκέψεις δεν ξέρω αν προτιμώ την "αμνησία" μου με αυτα που με πονάνε ή αν θέλω να το νικηαω
Θα το νικησω ποτε αραγε ή πάντα θα με πεθαίνει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου