Παρασκευή, 28 Δεκεμβρίου 2012

Μου είχες πει..

Μου είχες πει ότι ειμαι σημαντική για σένα
Αλήθεια ;
Θυμάμαι που είχα τύψεις Όταν σου έλεγα τα προβλήματα μου
Αλλα εσένα ούτε που σε άγγιξαν ποτε
Φίλες το λες αυτο;
Δεν μπορείς να ερχαισαι και να φεύγεις απο την ζωη μου Τόσο Απλά.
Με Έχει κουράσει
Σου Έχω μιλήσει τόσες φορές και τίποτα
Πάλι τα ίδια πάλι τα ίδια
Γιατί Και εσυ πάλι ξέρεις πως έχουν τα πράγματα Αλλα Όχι δεν σε νοιάζει.
Τόσο ασήμαντη ειμαι Πλέον για σένα;
Απλά Όταν λες κάτι μην το αλλάζεις Τόσο γρηγορα.
Μου είχες πει αν σου μιλάω ποτε τις ώρες που με γράφεις; Ή τις ώρες που με χρειάζεσαι;

δεν θυμωνω απλα μου λυπεις...

1 σχόλιο:

  1. Με άγγιξε!:) Φταίει μάλλον που είναι τόσο αληθινό..ή φταίει που κι εγώ πέρασα μια τέτοια φάση πριν λίγο καιρό και καταλαβαίνω.

    Και το τελευταίο..πόσο ισχύει!
    Κάποιες φορές οι επιλογές των άλλων δεν έχουν αρκετό χώρο για εμάς, το οποίο μπορεί να γίνει και σκόπιμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή