Πέμπτη, 17 Ιανουαρίου 2013

Κλεινω τα μάτια και βλέπω καθαρά

Κλεινω τα ματια μου και βλέπω
Φεύγει το σκοτάδι και μπροστά μου αντικριζω εικόνες
Που περνάνε γρήγορα...βλέπω το παρελθόν μου
Βλέπω τους φίλους μου
Βλέπω και εσένα μερικές φορές
Είναι όλα όμορφα Τόσο ήρεμα
Εκεί Εκεί θέλω να μείνω.
Εκεί χωρίς στεναχώρια και πόνο.
Αλλα μετα όλα εξαφανίζονται
Ανοίγω τα ματια μου Ειμαι τυφλή
Δεν βλέπω τίποτα που να μου θυμίζει τα όνειρα μου...η ώρες ευτυχίας είναι τώρα απλά στιγμές....μικρές
Βλέπω δυστυχία..Αλλα πως να πας πείσω;
Και πέφτει η νύχτα και Κλεινω τα ματια μου και ζω.


Ίσως αυτο χρειάζεται στους ανθρώπους να πάψουν να δέχονται το οτι βλέπουν να κλείσουν τα ματια τους κρατώντας την εικόνα έστω και για λίγο...να δουν αυτα που το γυμνό μάτι δεν ειναι άξιο να παρατήρησει...

Ίσως...Ίσως...Ίσως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου