Τρίτη, 5 Μαρτίου 2013

Κατάθεση

Δηλώνω ενοχη
Δεν φοβάμαι
Το φωνάζω
Δηλώνω Ενοχη που την ζωη μου Ποτε δεν έζησα όπως ήθελα
Καλά ακούσατε
Πάντα ζούσα με τα πρέπει και τα θέλω τον άλλον
Πάντα ειμουν Εκεί για όλους
Και που κατεληξα;
Να καταδικαζω τον εαυτο μου σε ισόβια φυλακή του φόβου.
Ποιανού φόβου;
Να Ειμαι ο εαυτός μου
Ναι μαι φοβάμαι λοιπόν.

Φοβάμαι την αλήθεια μου...
Για ξέρω Ότι Πάντα χανω

Και Έχω βαρεθεί Αυτο το παιχνίδι..






Αγαπητό μου ακροατήριο όλοι εσείς που περάσετε απο την ζωη μου

Μπράβο σας μπορείτε να διασκεδάσετε γιατί κερδίσετε
Με κάνατε ένα με εσάς
Με κάνατε να πρέπει να αλλάξω
Με κάνατε να ξεχάσω την μοναδικότητα μου...

Δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει η ποινή μου...
Αλλα θα βγω και Όταν βγω
Θα Ειμαι Εγω


Γι Αυτο μπορείτε να χαίρεστε προ το παρόν Αλλα Όχι δεν έχουμε τελιωσει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου