Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2014

"Γνώση "

Συγνώμη αλλα δεν μπορω να συμβιβαστω στο δείγμα γνώμης που μου προσφέρουν.

Απο μικρή φρόντισαν να με γεμίσουν με φαντασία και κριτική σκέψη 
Τώρα θέλουν να με περιορίσουν στα θελω και τα πρέπει τους.

Μα εγω έχω γνωρίσει ενα αλλο κοσμο...που δεν μπορείτε να δείτε, με τα κολλημενα σας μυαλά 
και πως να κλειστώ σε μια σκέψη τυπική 

Σαν κασέτα να επαναλαμβάνω όςα γράφουν τα βιβλία τους...και η υποκειμενικότητα μου να φωνάζει απο καταπίεση !

Πετάμε όνειρα,σκέψεις και βάζουμε φωτιά στα μοναδικά ή διαφορετικά
Για χάρη της γνώσης; 

Πολλές φορές μου φαίνεται γελοίο που μας λένε για βασιλεία, δικτατορία και αλλα τόσα πολιτευματα λέγοντας μας να χαιρόμαστε που έχουμε δημοκρατία 
Ναι δημοκρατία...;


Μα πιο πολλοί λυπάμαι  γιατι τώρα θα μπορούσα να ειμαι έξω...να ζω!

Αλλα οχι...δεν ειναι ετσι η κοινωνία μας...η ευτυχισμένη εφηβεία ξεχασμένη αξία...

1 σχόλιο:

  1. Αυτά που λένε σήμερα τα λέγανε τόσα χρόνια και θα τ' ακούς κάθε χρόνο.Δε δώσαμε σημασία σ' όσα κατασκευασμένα μας είχαν σερβίρει ή θέλησαν να μας δώσουν!Όλα τελικά έγιναν για ένα συμφέρον!Κι έτσι φύγαν οι καιροί και τώρα ψάχνουμε να βρούμε τη χαμένη αντίδραση!Από δω και πέρα όμως πρέπει επιτέλους να μπει ένα τέρμα, να σταματήσει η κλάψα και να βρούμε τους εαυτούς μας χωρίς να τους χαϊδέψουμε, γιατί αργότερα δε θα υπάρχει για καμιά γενιά δικαιολογία!
    Υπέροχη δημοσίευση!Να 'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή