Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018

κοντά στο τέλος

Σήμερα βρέχει πάλι 
Ευτυχώς Να ξεπλύνει λίγο τις αμαρτίες μου Κάπου χάθηκα πάλι ρε γαμώτο Κάπου έχασα την πίστη μου σ ανθρώπους Δεν εμπιστεύομαι πλέον και δεν ελπίζω Ακομα και αυτα που γραφω σκίζω Μα δεν θελω να σε εμπιστευτώ Να σου πω αυτα που νιωθω Η μαυρίλα που κρύβω μεσα μου χειρότερη και απ το μεγαλύτερο σου φόβο Φοβήθηκα πολύ την πάρτη μου Δεν ξερω αν φταιω εγω ή φταει ο κοσμος Το μόνο που θα παρακαλούσα είναι η μάνα μου να μου χαϊδεύει τα μαλλιά πριν διαλυθεί ο κόσμος

2 σχόλια:

  1. Nice Post Dear! i like your article, thanks for sharing the information. Awesome images and content flow, i am also an content writer, write interesting and amazing articles on Horoscope or My Rashifal in Hindi or different - different topics. please check on my website mPanchang.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Dear Author, Good Post thank you for sharing. If you are interested in daily horoscope or dainik rashifal, please check my blog mPanchang.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή