Παρασκευή 6 Απριλίου 2018

Μιλα μου για σενα

Μιλα μου για σένα
Πες μου για στιγμές για ταξίδια για όνειρα για ελπίδες 
Δεν κοιτάζω στα μάτια σου,ποτέ δεν κοιτάζω τα μάτια 
Γιατί αν σε κοίταζα στα μάτια ίσως έβλεπες ίσως σου απαντούσαν αυτά
Και να σου έλεγαν τι; Για μια κατεστραμμένη παιδική ηλικία για μια φυλακισμένη εφηβεία για ένα παρόν που με πνιγεί 
Και η μυρωδιά,αυτή η μυρωδιά από τσιγάρα πρωινές ανάσες η μυρωδιά από βραδιά χωρίς αύριο 
Οι ήχοι,από μισό πνιγμένες κραυγές ,από βουβά κλαματα από το σκαμπό που έπεσε 

Και στην επόμενη σκηνή με κοιτάζεις μέσα στα μάτια και μου λες «λυπάμαι πολύ ή δεν ξέρω τι να πω» 
Και τότε γελάω και σου λέω «συμβαίνουν αυτά σιγά» 
Λίγη ώρα μετά η αμηχανία έχει παγιώθει 
Το βλέμμα σου επεξεργάζεται τον χώρο 
Με αποφεύγει με κάθε τρόπο με αποφεύγει 
Σπάω την σιωπή με κάποια ανιαρή ιστορία για να σε κάνω να γελάσεις 
Και όντως γελάς 
Κοιτάμε πλέον και οι δυο μπροστά 
Η αμηχανία μας τρώει ολόκληρο το σώμα σιγά σιγά
Νευρικές κινήσεις μισόλογα άσκοπα αστεία 

«Μιλα μου για σένα» 

«Ε τι;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου